• Betalen van contributie

    Beste verenigingsleden,


    Mogelijk hebben jullie gezien dat Zuidoost United volop in beweging is. Er worden slagen gemaakt om de vereniging professioneler te besturen. Eén van deze slagen betreft de inning van de contributie. In het verleden kostte het vaak moeite alle contributies tijdig te innen. Dat willen we graag verbeteren. Daarom is deinning worden uitbesteed aan ClubCollect, een organisatie die ruime ervaring heeft met het innen van contributies.

    Voor alle duidelijkheid: ClubCollect is geen incassobureau.

    Dit samenwerkingsverband tussen Zuidoost United en ClubCollect levert zowel de leden als de club voordelen op.

    Het voordeel voor jullie is het grote gebruiksgemak waarmee de betalingen voldaan kunnen worden en de mogelijkheid om gespreid te betalen (voor gespreid betalen wordt een klein bedrag in rekening gebracht).

    Wat betekent dit samenwerkingsverband concreet?

    ClubCollect neemt de administratieve verwerking van de contributie-inningen over. ClubCollect zal via SMS en e-mail contact opnemen met alle leden (zorg er daarom voor dat de ledenadministratie recente en juiste gegevens van u heeft). De betaalverzoeken worden verstuurd via SMS en e-mail. Door op een link te klikken komt u op uw persoonlijke betaalpagina van ClubCollect en hier kunt u uw factuur inzien, downloaden en betalen. Hier kunt u ook kiezen om uw contributie in één keer te betalen of in termijnen. De betalingen verlopen via automatische incasso of via iDEAL en zijn daarom 100% veilig.

    Een deel van uw persoonsgegevens (naam, adres, e-mailadres en telefoon (06) nummer) zal hiervoor worden verstrekt aan ClubCollect en zullen alleen zichtbaar zijn voor de mensen die verantwoordelijk zijn voor de contributie inning. Deze verwerking is noodzakelijk ter uitvoering van het lidmaatschap van de vereniging, meer specifiek de verwerking van betalingsgegevens voor de verenigingscontributie. Deze verwerking zal plaatsvinden geheel conform de vereisten onder de privacywetgeving.

    U als clublid kunt erop vertrouwen dat uw gegevens veilig worden opgeslagen, niet voor andere doeleinden dan de contributiebetaling worden gebruikt en nooit aan derden worden verstrekt voor commerciële doeleinden.
    Meer informatie over de behandeling van persoonsgegevens door ClubCollect kunt u vinden op https://clubcollect.com/legal/privacy-statement.html.


    Voor Zuidoost United wordt de verwerking gedaan door de leden-/contributieadministratie. Dus zorg ervoor dat je/uw gegevens goed doorgegeven worden aan ClubCollect. Zijn er veranderingen in e-mailadres, bankrekening nummer en/of telefoon nummer dan vragen we u dit door te geven aan ledenadministratie@zuidoostunited.nl.

    Voor meer informatie over ClubCollect verwijs ik u graag naar de website www.clubcollect.com.

  • Hoe moet ik mijn factuur betalen?

  • Voorbeeldfactuur

    Na het inloggen met uw persoonlijke code krijgt u de factuur te zien.

  • Hoe kunt u betalen?

    U kunt de contributie in 1 voldoen via Ideal of via automatische incasso, maar u kunt ook in termijnen betalen.

    Wanneer u kiest voor betaling in termijnen, betaalt u altijd via automatische incasso.

    U kunt in 4 termijnen betalen en zelf kiezen op welke dag de betaling moet worden afgeschreven.

    Komt u in aanmerking voor een vergoeding van het JFS of heeft u een Stadspas?

    U ontvangt altijd een factuur, omdat wij van tevoren niet weten of u recht heeft op een vergoeding.

    Krijgt u een vergoeding van het JFS, crediteren wij de factuur zodra wij goedkeuring hebben van het JFS. Let op dat u het juiste contributiebedrag aanvraagt.

    Wanneer u in het bezit bent van een Stadspas, kunt u via een bericht (zie hieronder) het nummer op de achterkant van de Stadspas aan ons doorgeven. Wij controleren dan of u inderdaad in aanmerking komt voor een vergoeding en crediteren de factuur.

    Controleer altijd of de factuur ook daadwerkelijk gecrediteerd wordt, als u meent in aanmerking te komen voor een vergoeding.

    Meer informatie over de Stadspas en het JFS vindt u onder 'Contributie Betalen'

  • Heeft u vragen?

    Heeft u vragen over uw factuur, dan kunt u via Clubcollect een bericht sturen.

    Uw vraag wordt zo snel mogelijk beantwoord en u krijgt ook bericht wanneer er antwoord op uw vraag is.